dimarts, 6 de setembre del 2011

Aconseguiré tenir temps per escriure!!!!! =D

Gent!!

Estic mooolt ocupada! Pels qui segueixen les meves aventures per aquí, només dir-vos que no tinc ni temps per respirar, gairebé!
Us faig cinc cèntims del que he fet aquesta primera setmana a l'escola i els tres dies de festa, i quan tingui temps, espero abans que comenci a nevar!, us ho explico tot amb més detall com a mi m'agrada!
En resum, cada dia vaig anar a l'escola i entre reunions i ordenar les classes per l'inici de curs, els dies van anar passant! Així que avui ja ha estat el primer dia amb els nens, i ha estat impressionant. Estic a 1r de primària, pels matins i a l'hora de dinar, i a 6è per les tardes. Tot ha estat un caos, però dins del caos, la classe on estic jo ha estat la més ràpida en fer les coses i la que no ha perdut cap nen o nena, pel menjador! Tot un rècord pel primer dia.

Respecte la vida a aquí, el primer dissabte vaig anar a veure com el nen entrenava a futbol, i el diumenge em van portar a veure unes cases antigues, des de l'any 1840 fins el 1970 per veure l'evolució de la vida americana, el dimarts al matí vam anar a fer un passeig al voltant pel llac amb mestres d'una escola anglesa, vaig poder parlar i entendre molt d'anglès!  Un altre dia, van organitzar una festa a casa d'una treballadora social, i hi havia menjar i begudes gratis per a tothom! Després de la festa, ens van venir a buscar perquè uns ares de l'escola ens van convidar a un partit de futbol americà de l'equip de Mnnesota, els Viquings! Totalment americà! Dimarts per la tarda, vam anar uns quants interns (així ens anomenem aquí els que estem d'intercanvi!) al centre comercial d'Eden Prairie. Hi vaig haver d'anar amb bicicleta, tota una aventura! El divendres hi vaig tornar a anar però aquesta vegada caminant amb la mare de la família on visc, amb la Blanca i la Carla, dues noies de Barcelona. Dissabte, vaig anar amb la família a Minneapolis, vam anar a veure un mercat al carrer (hi havia moooolta verdura!), després vam anar a veure el riu Mississipi que passa per la ciutat i com aprofiten l'energia gràcies a les caigudes de desnivells que fa, seguidament em van portat a veure un museu de la farina, interactiu, amb videos, fotografies i actors! i per últim, un jardí on hi havia moltes escultures. El diumenge van anar a la fira estatal de Minnesota, immensa on hi havia de tot el que us pugueu imaginar, i una mica més! i per la tarda a fer una barbacoa a casa de la meva buddy family (és una família de suport), que viu a una mansió i ens va portar en vaixell pel llac i vam acabar amb focs artificials! I ahir, finalment, vaig anar al ventre comercial més gran dels Estats Units, que es diu el Mall of America, amb un aquàrium i un parc d'atraccions a dins inclosos. Vam estar-hi vuit hores i amb prou feines ho vam veure tot!


En fi, tot plegat, com ja heu pogut comprovar, no m'ha deixat més de dues tardes lliure que, evidentment, he hagut de dedicar als nens de la casa que pràcticament no hem veu el pèl!

Així que com podeu veure, de moment, no trobo gens a faltar a la gent, cada dia estic a l'Skype connectada, això sí, però estic molt feliç d'haver vingut!

Una cosa us dic, JURO, JURO, JURO PER LA BOSSA DEL CANGURO QUE US ESCRIURÉ MÉS SOVINT PER NO TENIR UN COL·LAPSE COM EL D'AQUESTA SETMANA!

Aconseguiré tenir temps per escriure!!!!! =D
Petons per tots!!!!    

6 comentaris:

  1. Sort que no ho he explicat tot detallat, i que no tinc temps, sinó, veient el resultat, crec que podria escriure un llibre sencer!

    ResponElimina
  2. mareemevaaa quantes coses has fet!! en vaixell, partits d futbol, bici, cntres comerciaals!! caraaai neeeena, vols dir q t'ho passes be?jajajaj

    es macu el missisipi???axoo va bee q no tinguiis temps!! i no deixis q t'atabalin gaire els nens!!xD petoooons!

    ResponElimina
  3. nena !! K bé k t'ho estas passantt!! ejjeje M'alegro molt´siisisisisisimmmm!!!

    Molts petons guapisiisma!

    ResponElimina
  4. en vistes k al migdia no et trobo a l'skype i per la nit no em conecto, o si em conecto no et trobo i kuan et trobo estàs parlant amb algu altre i ja no em truques... pues va bé k escriguis x anar sabent d tu, la veritat. jejeje

    veig k estàs molt entretinguda, però la veritat és que jo tb i per això em conecto poc i no tinc temps ni d'escriure't cap mail ni res.

    aquesta nit estaré a casa, em conectaré. Espero trobar-te!!!!
    Ara estic esperant a la meva tutura del TFC i de les pràctiques perquè m'han rennovat fins el setembre del 2012!!!!! i obviament tinc k fer el conveni de nou. I res, dilluns ja començaré l rutina. :(

    Wenu, parlem després, eh?????

    Un petonetttt bossa del canguroooo. jejejeje, kina infància!!! tot eren juraments!!! :)


    Tschüs!!!!

    ResponElimina
  5. Roser!!!!!!!!!!!!!!!!!!(soc la júlia :D)

    m'esta agradant molt poder llegir el teu blog i seguir la teva experiencia per terres lunyanes..... enserio, crec que estas vivint un moment molt enriquiedor i emmocionant per a tu!!! així que espero que ho aprofitis molt i que ens informis MES SOVINT!!!!! :D

    tinc ganes de tornar-te a llegir, petonets :D

    ResponElimina
  6. Júlia!! Quina il·lusió saber de tu! jajaj
    T'he fet cas i ahir vaig escriure una nova entrada! =D

    Moltes gràcies! Petons!! :)

    ResponElimina