dissabte, 27 d’agost del 2011

15 hores de viatge per emprendre el somni! =D

Després de moltes llàgrimes durant l'últim sopar (o més aviat durant la despedida!) i de més llàgrimes abans de passar el control policial a l'aeroport! vaig arribar a l'avió amb molta pena pensant que trobaré molt a faltar a la gent, però amb molta il·lusió per l'experiència que m'espera.
Durant el vol la intenció era dormir molt, a poder ser les 10 hores que durava, per no tenir Jet lag, però evidentment, als còmodes seients de l'avió això no és possible!
Així doncs, vaig anar fent capbussades, però la major part del temps, vaig estar veient una pel·lícula (Agua para elefantes), en anglès (per anar practicant!) i després vaig trobar un canal on feien la serie de Glee i vaig veure un capítol. Mentrestant, em van donar el dinar (a les 12, horari BCN) i un tros de pizza i un gelat (a les 6, horari BCN). Com que la pizza no m'agradava, no me la vaig menjar, així que quan vaig arribar a Atlanta, a les 8 de la tarda ( horari de BCN) només portava al cos un entrepà que em vaig menjar a les 10 per esmorzar, la mica de dinar i el gelat.
A Atlanta només tenia 2 hores i 20 minuts per agafar l'altre avió. Evidentment, per passar el control de passaports vaig estar tres quarts d'hora, fent cua, i per sort, xerrant amb unes noies que també viatjaven soles i una parella de mestres jubilats que em van ajudar molt. Quan vaig passar el control, havia d'anar a recollir les maletes, però jo sola, és obvi que no podia amb tot. Per sort, la parella de mestres em van ajudar a portar-les a la zona d'embarcament de maletes de trànsit (no calia sortir, sinó hagués perdut l'avió segur!) i després vam passar altra vegada el control de seguretat. Per fi, vaig haver d'agafar un tren per anar a la terminal que em sortia el vol i 15 minuts abans d'embarcar vaig arribar a la porta per agafar el vol cap a Minneapolis.
Sort que sempre hi ha gent que ajuda a les altres persones! De veritat, els estic molt agraïda tant a ells com a les noies que també hi havia per allà! Molta sort en els seus respectius viatges! =D
El vol cap a Minneapolis durava 3 hores i era una bona oportunitat per dormir. Per fi, jo crec que del cansanci i perquè a Catalunya ja eren les 10 de la nit, em vaig adormir una hora. Quan em vaig despertar, havien posat una pel·lícula, quina casualitat que era la mateixa que jo havia vist abans, la de la serie de Glee! Per aquest motiu, em vaig posar a llegir el llibre "El Món groc" de l'Albert Espinosa, increïble, per cert! i el viatge se'm va fer més curt!
Després vaig baixar de l'avió! Vaig anar a buscar les maletes i em vaig indignar perquè per poder agafar un carretó per portar les maletes havia de pagar 25 cèntims! I jo no tinc monedes encara! Per sort, la família va poder entrar a buscar-me on es recollien les maletes (no hi ha una sortida com a Barcelona!) i allà els vaog veure amb un cartell que posava el meu nom (i la bandera d'Espanya ¬¬) i per darrera el meu nom amb enganxines! A més, em van portar un cistellet ple de coses i diplomes fets pels nens a l'ordinador! Molt amables i amb molt bona rebuda! =D Després vam fer la foto amb tots els cartells i vam anar a buscar el cotxe per anar cap a la meva nova casa fins al Gener!

Aquí us deixo l'enllaç de la cançó que he escoltat mentre aterrava l'avió!! =D Glee: "Over the Rainbow"
Ja us explicaré com segueix...

Petons per tots! =D

1 comentari: