dilluns, 19 de març del 2012

MOLTES FELICITATS SABINA!

Hola!

Aquesta entrada la vull dedicar a la Sabina que avui fa 23 anys! (Amb el teu permís deixarem que tothom sàpiga l'edat que tens! ;D)  

Això va per ella:
Espero que tinguis un dia molt feliç, que no treballis gaire (sempre pots demanar festa al "jefe" amb l'excusa què és el teu cumple!) i què ho celebris molt!
Què sàpigues que t'enyoro molt i què t'estimo molt, però que encara que estiguem a un milió de quilòmetres no deixaré mai d'emprenyar-te!

Un petonàs molt gran!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




La teva cosineta Roser! =D

Mira el vídeo que és molt original! :P
MOLTES FELICITATS! =D

1 comentari:

  1. ohhhh és originalissim el video! jaja
    moltes gràcies!!!!
    La veritat és que ho has acertat, estic treballant! jajaa Però bueno aquesta tarda plegaré abans per poder veure el barça :P Aixi que no em queixaré.

    Jo també et trobo molt a faltar! i no vull que em deixis mai d'emprenyar!!

    D'on has tret aquesta foto?? no l'havia vist mai...aquí es demostra que no em deixes ni menjar!

    Un peto molt gran!

    T'estimo molt!!!

    ResponElimina