dilluns, 21 de novembre del 2011

Viatge a Chicago!

Hola a tothom!

Després de molt de temps sense escriure, se m'estan acumulant les històries!
Del 19 al 23 d'octubre, i estem a 21 de novembre..., vaig anar amb uns amics a Chicago.
Ens ho vam passar d'allò més bé, vam caminar el que no està escrit i el millor de tot, vam conèixer gent i una ciutat impressionant!
Els edificis, l'ambient, els museus... simplement em va encantar! És una de les ciutats que més recomano per anar de les que de moment he vist al món!
Ens vam divertir!

Vam veure el llac Michigan!

Vam pujar a l'Sky Deck, la tercera torre més alta del món!

Vam provar les delicioses pizzes!

L'Adriana i jo vam fer poble! (i ensenyàvem català als Madrilenys!) 
Vam gaudir del bon temps als parcs i al zoològic!
Vam anar al Millennium Park!

A visitar la Marylin Monroe!

Vam comprar-nos les sudaderes de Chicago! 

Vam visitar molts museus amb el City Pass! 
I sobretot vam passa moltes bones estones!
Una advertència: el metro va per sobre, fa massa soroll i treu xispes (llàstima que en el vídeo no es veuen!) 
Algún inconvenient havia de tenir! =D

En fi, va ser un viatge, que a pesar de les 8 hores d'anada i tornada en autobús, de nit per estalviar diners al hostel!, vaig gaudir moltíssim i que si m'ho tornéssin a preguntar, tornaria a repetir!

Una abraçada ben forta i fins la propera! 

2 comentaris:

  1. Roser t'ho estàs passant d'allò més bé!Segueix gaudint! I t'esperem al equip a la tornada no?¿?¿

    ResponElimina
  2. Lidia això és una passada! I tant si ho estic gaudint!!!
    Lo de l'equip dependrà de si trobo feina o no! Ja en parlarem!! =P

    Un petonàs!!!

    ResponElimina