dimarts, 25 d’octubre del 2011

Mimi 7 anys i preparant el Halloween!

El passat cap de setmana, que era l'anterior del de Halloween, vaig anar a casa de la meva Buddy family, els que tenen el vaixell i la mansió, perquè ens entenguem!, a celebrar l'aniversari d'una de les nenes, la Mimi que va fer 7 anys. Allà hi havia tota la família, i vaig estar tota la tarda per allà. Primer vam decorar carbasses. La que apareix a baix és la meva, i la segona, és amb tots els nens i nenes de la família i cadascú davant de la seva carbassa. Va ser divertidíssim!



Després, vam sopar amb tota la família. El millor moment va ser abans de començar, quan tots en cercle ens vam agafar les mans i una de les mares va donar les gràcies per poder-nos trobar i celebrar l'aniversari i pels aliments. Tenia la pell de gallina! 
El sopar, evidentment estava boníssim, l'havia fet l'àvia que és cuinera! Hi havia una sopa de pastanaga, molt sabrosa, amanida i dues lasanyes, una amb tomàquet i l'altre amb xampinyons, carn i ceba. Em vaig posar les botes! De postres, evidentment, vam fer el pastís. Primer vam cantar la cançó, semblava la coral, a mi em feia vergonya cantar, fins i tot, per si desafinava, i després la nena va bufar les espelmes, vam menjar el pastís i finalment va obrir els regals.

Vaig passar una tarda molt entretinguda, i tot i que estava molt cansada degut al viatge a Chicago, que serà el pròxim que us explicaré, ho vaig gaudir molt i els estic molt agraïda per deixar-me participar en aquests moment familiars seus!

Petons i abraçades!! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada