dimecres, 17 d’agost del 2011

9 dies!

Ara sí que ha començat el veritable compte enrere! Només em queden 9 dies i ja ho tinc pràcticament tot preparat!
Us explico com em va anar per Madrid:
El viatge amb l'AVE molt bé, és més còmode del que em pensava i va ser molt puntual; estrany tenint en compte que pertany a la Renfe i ja sabem com va en aquest país... en fi, millor per a mi que tot va anar bé.
Madrid aquests dies està impracticable, a part què estàvem a 37º a la sombra, i ja no vaig mirar quan marcava el termòmetre al Sol, hi havia milers de persones per tot arreu, arribades de tot el món, esperant veure el Papa el dijous. Gràcies a ells, Madrid estava col·lapsat, el metro semblava una llauna de sardines, i molts carrers tallats i no hi podies passar ni caminant!
És a dir, que em vaig limitar a anar a l'ambaixada pel matí, vaig fer tots els tràmits i l'entrevista, després d'estar allà dins 3 hores, EM VAN CONCEDIR EL VISAT!, i vaig anar cap a l'estació d'Atocha a esperar que fos l'hora d'agafar el tren i tornar cap a casa, això sí, vaig poder passejar per la Castellana, Colón i fins la Cibeles encara que estava tot ple de gent!

En fi, que anar a Madrid ha estat un tràmit, costós, però un simple tràmit, per poder anar ja cap als Estats Units, concretament cap a EDEN PRAIRIE, on ja m'espera la família d'acollida amb els braços oberts!

Una abraçada, Roser.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada