dilluns, 26 de setembre del 2011

Un cap de setmana especial!

Hola a tothom!

Avui estic molt contenta perquè he passat un cap de setmana genial!
He estat a la casa de la meva Buddy family, que serveix de suport i per canviar de paissatge quan ho necessitis. Així doncs, em van convidar a passar tot el cap de setmana amb ells i així ho he fet. No sé, realment, si ha estat  per bé o per mal, però la qüestió és que m'ho he passat molt bé i tampoc hem fet res especial. Simplement viure un cap de setmana amb una família americana com si jo fos una més a la casa. Tenint en compte que tenen 4 esplèndits fills, amb una persona més n'hi se n'han adonat.
El dijous al vespre vaig fer-me molt il·lusionada la maleta! Divendres vaig anar a l'escola i de tornada ja vaig anar directament amb l'autobús que agafen els nens per anar cap a la casa. La mare m'havia dit que ella i el seu marit tenien planejat estar el divendres al vespre fora i que amb els nens hi hauria la cangur. A mi aquest fet no em va importar i me n'alegro d'haver-hi estat perquè m'ho vaig passar molt bé. En aquesta casa hi ha 4 fills, la Faye de 10 anys, en JT de 8, la Mimi de 6 i la Kate de 5. Així, vaig estar tota la tarda entretinguda jugant amb ells al llit elàstic que tenen, a jocs de taula com el connecta 4 o el Bingo, fent un trenca-closques... Després vam anar a sopar i després de sopar vam veure la pel·lícula Solo en Casa 3, que ells no havien vist i vaig pensar que, sobretot, al nen li agradaria ja que sempre veuen pel·lícules de princeses que a ell no li agraden. Quan la pel·lícula es va acabar, tots estaven molt contents perquè els havia encantat la pel·lícula i jo encara ho vaig estar més. Finalment tots vam anar a dormir.
El dissabte al matí, em vaig aixecar a les 8 amb unes marevelloses vistes al llac i els turons que l'envolten en un dia assolellat. Em vaig vestir, vaig esmorçar amb en JT i després vaig estar parlant amb la mare sobre els plans del cap de setmana, algunes normes de la casa, etc. Així doncs, vam anar a donar un tomb pels voltants de la casa i fins al parc més proper on les nenes volien anar a jugar. Allà és on ens vam fer aquestes fotos, pujant i baixant un turó.


Quan vam tornar de la passejada, vam fer el "lunch", no li diré dinar perquè eren les 12 i va ser un sàndwich, però la veritat és que estava molt bo. Després de descansar una estona, cap a quarts de dues vam anar a veure el partit que en JT jugava a futbol americà. Ell hi tenia unes expectatives i resulta que no és tant bo com ell es pensava, així que em va agradar anar-lo a veure i animar-lo!
Després del partit, vam anar a una botiga on tot es ven a 1 dollar! Els nens van arrassar amb totes les joguines que van poder, això sí, cadascú s'havia de gastar els diners de la seva guardiola! La mare, amablement, em va comprar un set de cosir! Em va fer molta il·lusió! Tot un detall, jo no hi havia pensat i no en tenia cap!
A les 3 de la tarda, a les 10 hora de Catalunya, jugava el Barça contra l'Atlètic de Madrid, i com que portava un mes sense veure cap partit, els vaig demanar si, si us plau, em podien deixar veure'l. El pare em va buscar el canal a internet i m'ho va intentar posar a la tele perquè jo ho pogués veure còmodament al sofà! Com que jo no sabia com posar-ho a la tele, però si a l'ordinador, un Mac de 27 polzades, i a mi ja m'estava més que bé veure-ho asseguda a una cadira, em vaig posar a mirar-ho allà. Es van disculpar moltíssimes vegades perquè no volien que jo ho veiés allà! Amb lo contenta que estava jo de veure-ho! I a sobre van guanyar 5 a 0! Va ser un gran partit i em vaig sentir com a casa!
A les 5, va venir tota la família del pare, que també són 4 germans, amb tots els cosins i la iaia, la part més important, que ens havia d'ensenyar a fer Canelons! Per tant, vaig estar tota la tarda ajudant a la senyora que estava encantada de tenir-me al costat i m'anava explicant tot el que feia! Va ser la millor classe d'anglès i de cuina a la vegada que he tingut mai! Després, em va estar explicant les seves batalletes de jove i va ser molt divertit escoltar-la. Em va recordar la meva iaia quan m'explica les seves històries!
Finalment, ens vam menjar tot el que havíem cuinat, i els canelons farcits de pollastre i espinaques amb salsa per sobre de champinyons estaven deliciosos!
Per acabar el dia, el pare de la família ens va posar la pel·lícula d'Avatar en 3D a la televisió de 65 polzades que tenen a la sala d'estar! Jo estava al·lucinant! Era com tenir el cine a casa!
Diumenge, necessitava un dia de relax! Pel matí em vaig despertar d'hora, vaig esmorzar i vaig estar jugant amb en JT, que és el que primer es lleva cada dia, a un parchís amb cartes... coses d'americans! A les 10 vaig anar a parlar amb la meva família a l'Skype. La Pepeta va fer dimarts 65 anys i li van organitzar una festa sorpresa a casa del Padrí! Així, jo també hi vaig ser present, la vaig poder felicitar i vaig poder parlar un moment amb tothom, sobretot amb la Jana que em va fer molta il·lusió veure-la, ja que encara no l'havia vist! (Tetes, ja podeu espavilar que només em falteu vosaltres i els titos! ) Quan vaig acabar, la idea era jugar amb el nen a algun altre joc, però em va venir a veure i em diu: "Vols anar amb la canoa?" Jo no sabia si no ho havia entès bé (degut al meu anglès!) o si era el que m'estava dient, i s'acosta a la finestra i em diu, "sí, allò vermell d'allà baix (assenyalant-me la canoa al llac!)". Jo me'l vaig mirar, vaig mirar la mare i ella em va dir, nosaltres dos anem a donar un passeig amb la canoa, si vols, pots venir amb nosaltres. Jo, encantada de la vida, m'hi vaig apuntar! Aquestes van ser les fotos que em van fer:

En la segona fotografia, podeu veure una imatge de la casa de la família per fora, i davant el vaixell que tenen per anar pel llac a donar un tomb o a pescar.
Després del passeig amb canoa, vam fer el "lunch" i per la tarda vam estar relaxadament, una estona jugant, una altra estona veient la televisió, fent vida familiar. Cap allà les 4, la Faye, que estava amb unes amigues, va demanar a la seva mare si podien anar a una botiga que es diu Michaels, d'art i complements, per comprar objectes per decorar. Teta Monica: ERA LA TEVA BOTIGA! De veritat, hi havia totes les "chorrades" per decorar que tant t'agraden i tant xules són! Em va recordar quan venies de Londres i ens portaves totes aquelles coses i quedàvem per fer decoracions a miralls i postals! =D
Quan vam tornar de la botiga, que va ser molt divertit anar-hi, vam fer el sopar i vam fer una estona de sobretaula amb la mare, l'Elaine, i la Faye. Finalment, tothom es va anar a dutxar, avui era el dia de les fotos a l'escola pels petits, i abans d'anar a dormir, vaig anar a llegir un conte a la Kate i la Mimi. Els vaig llegir el Patufet! Garbancito en castellà! Les nenes em miraven embobades mentre l'explicava, i quan cantava la cançó encara més! Va ser un moment molt bonic!
Quan vaig acabar, vaig llegir un conte sobre el Caiman a en JT, que va aprendre, i jo també, noves coses sobre aquest animal!
Finalment, abans d'anar a dormir, vaig estar mirant una pel·lícula d'acció amb el pare, en John, Taken, protagonitzada pel Liam Neeson. 
Avui, dilluns m'he aixecat, hem esmorzat i hem anar cap a l'escola!

Ha estat un cap de setmana especial per a mi!
Bona setmana a tothom!
Petons i abraçades!


PD: Demà és el cumpleanys de l'Esther Pérez, moltes felicitats!
El dijous és Sant Miquel, així que felicitats a tots els Miquels, en especial a l'Onclu i al Miguel!
I per últim, el mateix dijous dia 29 és el cumpleanys de la tia Mª Teresa, moltes felicitats tia!

3 comentaris:

  1. força bé, però t'has deixat posar k vam estar parlant una hora a l'skype al migdia (per mi), a les 10 (per tu). i k et vaig despertar a les 6 dl mati!!! jejejeje. pobreta meva!!!!!

    x cert, kina casa tan wai, no??? mu sembla a mi o té molt de vidre????

    un petonettt

    ResponElimina
  2. jajaja! I el susto que em vas donar! =D És veritat, a les 6 del matí em vas trucar i a les 10, abans de parlar amb la meitat de la família vaig parlar amb tu! :P
    La casa és immensa! Li entra un munt de llum gràcies a les vidreres, tens raó són enormes! Per mi és preciós! Ja parlarem!! =D Petons!

    ResponElimina
  3. Me'n alegro que estiguis tant contenta! Comento poc però et llegeixo sempre que escrius. Tinc ganes de llegir coses sobre l'escola... A veure quan tens una estoneta! Una abraçada guapa!

    ResponElimina